License to operate en adequaat reageren op noodsituaties
Dat zijn de belangrijkste redenen om uw bridge manuals op orde te hebben. Denk hierbij aan de volgende manuals:
- Cargo Securing Manuals;
- Shipboard Oil Polution Emergency Plan;
- Ballast Water Management Plan;
- Fire Fighting Manual;
- SOLAS Training Manual;
- Potable Water Manual;
- In Water Survey Manuals;
- Ship Energy Efficiency Management Plan;
- Towing Manual;
- Vessel Contingency Plans;
- MLC manuals;
- Opzoek naar een andere bridge manual? Neem gerust contact met ons op.

TOP levert al vele jaren (standaard) bridge manuals die voldoen aan de eisen vanuit IMO (Marpol, Solas, STCW, MLC, ISM, etc.). U kunt veilig varen en zult geen problemen krijgen met Port State Control en/ of uw klasse bureau. Altijd volgens de laatste regelgeving en up-to-date.

Onze aanpak bij TOP geloven we in snelle en betrouwbare levering van deze verplichte kost. Wij hebben onze jarenlange ervaring in het maken van standaard bridge manuals, maar ook in maatwerk. Wij sturen de rederij of scheepseigenaar een questionnaire waarin alle belangrijke zaken ingevuld dienen te worden. Op basis hiervan maken we de manuals direct schip specifiek. Vervolgens worden aan de hand van tekeningen en andere (technische) schema's de specifieke situatie beschreven. Wij zorgen ook voor het aanbieden van de manuals aan het klasse bureau van de klant. Het eindproduct is een boekwerk dat aan de laatste stand van regelgeving voldoet en wat praktisch toepasbaar is door de bemanning. Indien gewenst, kunnen de bridge manuals ook geleverd worden in de huisstijl van de klant. 

Wij hanteren standaardprijzen per manual. Verder gebruiken we staffelkortingen bij series en zusterschepen. Hierdoor kan uw korting flink oplopen. Neem contact met ons op!

Relevante berichten